ADMINISTRACIÓ DE FINQUES
Administració de finques i comunitats
Som una empresa especialitzada en l’administració de finques i comunitats de propietaris, abastant tant edificis en propietat horitzontal com urbanitzacions d’habitatges unifamiliars i parcel·les. El nostre compromís és gestionar de manera eficient i rendible l’economia de cada propietari, assegurant el correcte funcionament de la comunitat o urbanització. Treballem amb rapidesa i eficàcia per atendre qualsevol necessitat, oferint tranquil·litat i un servei de qualitat a cada propietari.
A més, a Administracions del Mediterrani coneixem el marc normatiu en matèria d’administració de finques i ens mantenim al dia de les novetats legislatives, com la recent Llei 5/2006, de 10 de maig, del Llibre Cinquè del Codi Civil de Catalunya, que regula els drets reals i modifica aspectes clau en la propietat horitzontal.
Vetllem pel bon funcionament de cada edifici o urbanització, des de les seves instal·lacions fins als serveis.
Ens encarreguem de preparar pressupostos anuals, assegurar la conservació dels espais comuns, gestionar reparacions urgents i tramitar reclamacions preventives i judicials contra propietaris morosos.
Tot això amb el suport d’un equip d’assessors jurídics especialitzats en administració de finques.

SERVEIS PER ALS PROPIETARIS
- Constitució legal i econòmica de la comunitat segons escriptura notarial, Divisió Horitzontal i Obra Nova.
- Convocatòria i celebració de reunions, tant ordinàries com extraordinàries, amb confecció de l’Ordre del Dia.
- Elaboració de pressupostos i distribució de les quotes corresponents.
- Redacció d’actes de reunions i enviament d’estats financers als propietaris.
- Emissió de rebuts de quotes comunitàries aprovades i gestió activa de cobraments, incloent morositat a través de via judicial.
- Comunicació i reunions periòdiques amb el president i la seva Junta de Govern.
- Visites de supervisió per al control i manteniment de l’edifici.
- Assessorament jurídic especialitzat en administració de finques.
SERVEIS PER A PROMOTORS
- Estudi de l’Escriptura de Divisió Horitzontal i Obra Nova.
- Creació d’una base de dades de propietaris, amb detalls de cada finca, coeficients i titularitat.
- Convocatòria de la reunió constitutiva, amb enviament de la convocatòria i confecció del pressupost anual.
- Tramitació d’altes de serveis essencials com electricitat i aigua en àrees comunes.
- Contractació de serveis de manteniment (ascensors, jardineria, etc.).
Celebració de la reunió constitutiva
- Benvinguda, presentació i introducció de l’Acte Constitutiu, informant dels aspectes legals i imprescindibles per a atorgar a la Comunitat de Propietaris la corresponent personalitat jurídica.
- Nomenament dels càrrecs de la Junta de Govern.
- Proposta d’Administracions del Mediterrani S.L., per oferir els seus serveis com a administradors, explicant el seu mandat i els corresponents honoraris.
- Presentació de la proposta de Pressupost anual.
Gestions posteriors a la reunió
- Sol·licitud de legalització del Llibre d’Actes al corresponent Registre de la Propietat.
- Transcripció de l’Acta Constitutiva
- Sol·licitud del N.I.F. de la Comunitat a la Delegació d’Hisenda.
- Obertura compte corrent.
- Enviament de l’Acta Constitutiva a tots els propietaris.